af
af

Формувуємо імідж бібліотеки. Кожна сучасна бібліотека в своїй діяльності має застосовувати маркетинговий підхід. Спирання на маркетинг як систему управління та трансформації бібліотеки в ринковій економіці ставить її в більш вигідне становище у порівнянні з бібліотеками, що працюють за традиційною моделлю. Маркетинг змінює стереотипи щодо бібліотеки як консервативної установи, піднімає її престиж і залучає нових користувачів. Бібліотека імені Віктора Некрасова не є винятком.


18 травня, в бібліотеці відбулося відкриття літнього майданчика для читання просто неба. Цей простір прикрасить вулицю, стане чудовою фотозоною, підтримає позитивний імідж бібліотеки, прорекламує послуги та зацікавить людей в читанні. Ми впевнені, що це заохотить багатьох відвідати бібліотеку і знайти літературу для душі, навчання, професійної діяльності та дозвілля. Щиро дякуємо робочій групі проєкту “Подільський дворик”, команді архітекторів з Бюро ініціативної архітектури «GA» та міських активістів з «Подоляночки» за організацію вільного простору.
Відтепер кожен відвідувач бібліотеки, або навіть перехожі зможуть насолодитися читанням книжок або спілкуванням на свіжому повітрі. Приходьте! Ми чекаємо на вас!

https://www.tumblr.com/crbfranko/717731325406232576/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F-%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B8%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *