Формувуємо імідж бібліотеки. Кожна сучасна бібліотека в своїй діяльності має застосовувати маркетинговий підхід. Спирання на маркетинг як систему управління та трансформації бібліотеки в ринковій економіці ставить її в більш вигідне становище у порівнянні з бібліотеками, що працюють за традиційною моделлю. Маркетинг змінює стереотипи щодо бібліотеки як консервативної установи, піднімає її престиж і залучає нових користувачів. Бібліотека імені Віктора Некрасова не є винятком.

18 травня, в бібліотеці відбулося відкриття літнього майданчика для читання просто неба. Цей простір прикрасить вулицю, стане чудовою фотозоною, підтримає позитивний імідж бібліотеки, прорекламує послуги та зацікавить людей в читанні. Ми впевнені, що це заохотить багатьох відвідати бібліотеку і знайти літературу для душі, навчання, професійної діяльності та дозвілля. Щиро дякуємо робочій групі проєкту “Подільський дворик”, команді архітекторів з Бюро ініціативної архітектури «GA» та міських активістів з «Подоляночки» за організацію вільного простору.
Відтепер кожен відвідувач бібліотеки, або навіть перехожі зможуть насолодитися читанням книжок або спілкуванням на свіжому повітрі. Приходьте! Ми чекаємо на вас!
Залишити відповідь