vk1 face g+ youtube (1) twit podol mail feed

Підписатися

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Шановні користувачі!

Дякуємо, що завітали на сайт ЦБС Подільського району міста Києва. Сподіваємося, що представлена інформація буде для Вас цікавою і корисною.

af
os

11 квітня до Дня космонавтики та 55-річчя першого польоту людини у космос у приміщенні гімназії № 34 «Либідь» для учнів 6-х – 7-х класів та учнів 5-го класу ЗОШ № 93 бібліотекою Дружби народів була організована зустріч з цікавими людьми «Небо зорями рясніє».

SAM_0891

До школярів завітали гості: В’ячеслав Михайлович Шинкаренко – полковник у відставці, який служив на Байконурі і був свідком запуску корабля «Восток» із першим космонавтом на борту; Михайло Михайлович Лисенко, полковник у відставці, керівник Авіаційно-космічного центру, льотчик-випробувач. У доступній формі розповіли вони про еволюцію польотів людини спочатку на літальних апаратах , а потім і у космічному кораблі, поділилися своїми спогадами, відповіли на безліч запитань. Діти переглянули також кадри з документальної хроніки про підготовку до польоту Юрія Гагаріна, який відкрив людству шлях до зірок.
12 квітня все людство відмічає Всесвітній день авіації та космонавтики. Це свято з’явилось на честь першого польоту у космос людини, і тим самим воно підкреслює нестримну жагу до нових знань, пізнань та відкриттів. Цей захід приніс дітям масу яскравих вражень і позитивних емоцій і запам’ятається надовго.

Нові надходження